Opinie użytowników

avatar

  • avatar
    tomekk0203 10 lat temu

    Telefon OK mam go juz prawie 6 lat i przezyl wiele upadkow i ciagle dziala. Fakt ze obudowa jest sklejona kropelka ale jest ok. Raz spadl z metra tą stroną od wyświetlacza i niestety wyswietlacz sie wylał. Po wymianie minelo juz 4 lata i dalej chodzi choc bateria w tym fonie nigdy nie byla mocna strona. Aczkolwiek POLECAM

  • avatar
    11 lat temu

    ja mam ten tel od 4 lat i jeszcze mnie nie zawiódł a nie raz miał ku temu sposobność lądując na ziemi czy wogóle

  • avatar
    11 lat temu

    Nie dziwie sie komentarzom typu "złom" ale pamietajcie ludzie ze to jest bardzo leciwy model. Jednak jako urzadzenie do telefonowania jest idealny mnie służył prawie 4 lata, nigdy nie miałem z nim zadnych problemow, niesamowicie wytrzymałe i solidne urzadzenie. Polecam dla oszczędnych i wymagajacych. Teraz jako zapas do nowej nokii trzymam w szufladzie ;)

  • avatar
    nekrus007 11 lat temu

    ten telefon to istny złom tak myśle ja

  • avatar
    tolo993 11 lat temu

    fon fajny tylko slaba bateria mi trzyma ledwo dzien a tak to spoko

  • avatar
    madziusiazz 12 lat temu

    telefon superancki jak na kogoś kto nie lubi się bawić w bajery.Gdyby nie liczne upadki a co zatem idzie zgon nigdy bym go nie zamieniła na inny

  • avatar
    Didi` 12 lat temu

    telefonik oki jakby ktos miał jakies pytania, co do flashu itd zapraszam na fomum www.klubmotki.prv.pl

  • avatar
    MOLESTA 12 lat temu

    ech ten telefon jest ma zryty beret jest zrypany psuje sie szybko ja tylko doradzam heh.........!!!!!!! niekupujcie go !!! oszczegam!!!11

  • avatar
    ola499 12 lat temu

    super telefon, wtrzymaly choc ma malo pamieci i czasem glosnik siada;/

  • avatar
    Koko ^^ 12 lat temu

    Telefon Spoko jest bardzo wytrzymały. Jedynym minusem jest że ma mało pamięci, ale ja sobie wbudowałem wejscie na karte pamięci i jest spoko :) koszt wbudowania slotu kart pamięci kosztował mnie niecałe 25 zł opłaca sie !!!

  • avatar
    alina 12 lat temu

    Próbowałam skopiować na sim książkę tel. aby przenieść do innego telefonu i... zginęły wszystkie wpisy zapisane na karcie na sim a pojawiły sie tylko podwójne zapisane w telefonie. Czy ktos wie jak (i czy) można odzyskać spis telefonów?

  • avatar
    oluska 12 lat temu

    hej mam pytanko ile Wam wytrzymuje bateria po naładowaniu bo mi 1 dzien

  • avatar
    12 lat temu

    spoko telefon!! mam ten telefon jest bardzo wytrzymaly naprawde ;P

  • avatar
    hiszpan 12 lat temu

    czesto pada uklad ladowania-problemy z naladowaniem.

  • avatar
    49dzicz91 12 lat temu

    Ej. Ludzie mam tego fona od paru dni i nie wiem gdzie jest odtwarzacz mp3 :O. Nie wiedziałam, że on tu w ogóle jest xD.

  • avatar
    alan 12 lat temu

    mam v 500 od 2 dni i jest w nim odtwarzacz mp3

  • avatar
    Damiss 12 lat temu

    Wiecie czemu Głośniczek od słuchawki nie chodzi? i trzeba docisnąć palcem? :D Ja wiem bo obudowa nie trzyma tzn Śrubeczki ja wymieniłem śrubki na new dokręciłem na max i chodzi ;p a tel nie zawodny juz prawie rok go mam tylko szkoda bo mało pamieci:D ja mam 7,5mb z Tego że Zfleshowałem do modelu v3 systemik działa szybciej i wogule jest lepiej wiecej pamieci itp :P

  • avatar
    oluska 12 lat temu

    ten telefon nawet jest dobry, ale! czasami jak ktoś do mnie dzwoni i jak otwieram klapke to telefon chocby sie gasi i przerywa połączenie. co to moze być?

  • avatar
    jan 12 lat temu

    ja dopiero ją kupie warto

  • avatar
    Agabuziaczek 12 lat temu

    Mama ten telefonik od 4 lat !!!! Jest niezawodny !!!!! od 4 lat nie zmieniałam baterii i trzyma do 5-6 dni !!Tylko mało pamięci. Mp3 fajnie grają i świetnie kompatybilna z PC !! Choć to model nie nowy to polecam !!!

  • avatar
    michał_94 12 lat temu

    ja niemoge skonfigurować tego telefonu jestem w plusie

  • avatar
    raper 12 lat temu

    wie ktoś jak ustawic raport dorędczeń sms?

  • avatar
    guga 12 lat temu

    siemka mam pytanko: gdzie w tym modelu jest dyktafon??

  • avatar
    Piotrus488 12 lat temu

    Dziękujemy za zwrócenie błędu. Opis telefonu poprawiony.

  • avatar
    Mariomario 12 lat temu

    co wy gadacie ze nie odtwarza mp3, gówno prawda, każda v500 odtwarza mp3 chyba ze ma sie coś zepsutego. Dużym minusem jest mała pamięć.

  • avatar
    rura 12 lat temu

    fajny telefonik tylko ze malo pamieci....:(:(:(

  • avatar
    asia272 13 lat temu

    sluchajcie wszedzie mi mowili ze motorola v 500 nie odtwarza dzwonkow mp3 a moja odtwarza moze to ja mam jakas dziwna???

  • avatar
    asia272 13 lat temu

    mam m v500 zepsul mi sie w niej glosnik dalam do naprawy i gdy chcialam odebrac to uslyszalam ze nie oplaca sie jej naprawiac bo zepsula sie tez jakas tasma ktorej naprawa duzo kosztuje a wiec jak chcem do kogos zadzwonic lub odebrac polaczenie to za kazdy razem musze to robic przez sluchawki

  • avatar
    hjgutgjt 13 lat temu

    mam ten telefon jest bardzo wytrzymaly naprawde

  • avatar
    Lukasz 13 lat temu

    Nie ma twardszego telefonu!! Ja mam V500 juz poł roku i na prawde to co ona przezyła to masakra i działa !! Dwa razy ja przejechałem rowerem spadła na beton z 6 metrow, wpadła z 2 razy do kałuzy itp... Super telefonik polecam!!!

  • avatar
    Olka 13 lat temu

    ten telefon jest nawet spoko! i mój również ma Mp3 a tu pisze, ze nie! I obudowa też jest wymienna

  • avatar
    bar 13 lat temu

    jaks sie zepsuje wejscie to czy jak go sie zrobi to telefon będzie nadal działał i czy sie nie będzie wyłaczał odpiszcie czekam

  • avatar
    motovaka 13 lat temu

    W v500 jest blututh. Mam do was pytanie, jak ustawic muzyke mp3 jako dzwonek??I nie moge zmienic profilo \"Głośno\". wie ktoś dlaczego tak jest to niech napisze. gg:3038354

  • avatar
    Bandzior 13 lat temu

    w v500 jest BLUETOOTH czy nie ???/

  • avatar
    xxx 13 lat temu

    hujowy telefon lepszy odniego owiele phlips 355

  • avatar
    waryjot 13 lat temu

    jejkus chcuałabym skonfigurowac tel bochcem otrztmywać MMS-y. pomozecie?

  • avatar
    13 lat temu

    Mam v500 juz od paru lat i sprawuje sie naprawde swietnie, poza jedna rzeczą. Słuchawka sie psuje, czasem prawie wogole nic nie slysze i musze docisnac palcem. Ale to chyba wada fabryczna, bo moj kolega tez mial v500 i podobnie u Niego bylo. Mysle, ze to od zamykania klapki i ciaglego uderzania.

  • avatar
    arti 13 lat temu

    jest hujowy

  • avatar
    betoncjusz 13 lat temu

    to jest juz stary telefon ale jak na swoje czasy byl naprawde dobry no i atrakcyjny.

  • avatar
    EWElinka 13 lat temu

    tel jest w miare oki ale ma zbyt malo pamieci i wogole jakisw taki jak cos to <<172481>>

  • avatar
    Ktos 13 lat temu

    Motka nawet z funkcji spoko;p Ale wyglad mi nie pasi:):):)

  • avatar
    Natalia 13 lat temu

    Moim zdaniem telefonik jest wporząsiu ale mam do niego 2 wady...Pierwsza...Szybko sie psuje głośniczek...Druga...Na taśme napadał mi deszcz i telefon nie działał...Musiałam oddac do naprawy i dałam 50 zł ;/ A MP3 ten telefon posiada :PP Pozdrawiam ;D Jakies pytania walic na GG 3134679

  • avatar
    Shogoonia 13 lat temu

    Telefon fajniutki ;) Ale jest tu błąd bo mój czyta mp3 :) szkoda tylko ze tak malo pamieci.

  • avatar
    kinga 13 lat temu

    bardzo fajny telefon

  • avatar
    zadowolona z telefonu 13 lat temu

    ten telefon jest fajny ale nie otwarza mp3 to muj najlepszy telefon ktury mialam

  • avatar
    ILONA88 13 lat temu

    Prosze o pomoc!Problem w tym,że nei mogę wysłac zadnego smsa mimo,że mam coś na konce.Pisze tylko <wysyłanie w toku>.To strasznie irytujace...Być moze trzeba zmienić cos w ustawieniach...Prosze o podpowiedz

  • avatar
    Damka 13 lat temu

    Ludzie nam motorole v600 z softem od v500 i niewiem jak wejść do skrzynki z wiadomościami bo w menu niema. Pomosy gg 2262343

  • avatar
    Lukas26 13 lat temu

    hej pisze tutaj iż nie jest wymienna obudowa :> a przecież są ....... chciałbym sobie wymienić więc da się czy nie ? i czy dość trudno się to robi :> pozdrawiam

  • avatar
    kapturek_kg 13 lat temu

    Obsolutna rewelacja kocham ten telefon szkoda że nie ma kamery i więcej miejsca np 15mb

  • avatar
    chomsik 13 lat temu

    jak wlączyś słownik T9 odp na mól email michak114@op.pl

  • avatar
    Mia 13 lat temu

    Mam ten telefon i jest super!Polecam wszystkim.Szkoda,że nie ma kamery ale to nic bo ja go i tak polecam!!:-)

  • avatar
    dodgers 13 lat temu

    tel. jest zajefajny i nie mam zamiaru go zmieniac przez najblizsze 5 lat!!!

  • avatar
    olo 13 lat temu

    zajebista komóra,że nie ma Irdy to nic ale ma inne super bajery

  • avatar
    Martaa 13 lat temu

    co mam zrobic zebym mogla mmsy odbierac????? :(((( Odp. na 9376713 :))

  • avatar
    kaska lublin 13 lat temu

    istna tandeta caly czas ma slaby zasieg nieda sie normalnie zadzwonic ani sms wyslac bo zaraz zasieg gubi moze ktos wie jak to rozwiazac ten problem moje gg 6391259 meil kaska251@onet.eu

  • avatar
    magda1324567 13 lat temu

    ja mam ten telefon jest cool a i nie napisali ze ma bluetooth coś podobnego do irdy jest zajefajny mówię wam:P)))))

  • avatar
    anonim 13 lat temu

    telefon jest cool zaje.....