Era wydała najwięcej aby pozyskać nowych klientów

W 2007 roku polscy operatorzy telefonii komórkowej wydali 1,3 mld złotych na reklamę ”“ wynika z szacunków Gazety Prawnej. Pozyskanie nowych klientów przez Erę było prawie dwukrotnie droższe niż w przypadku Plusa i Orange.

Z szacunków Gazety Prawnej wynika, że najwięcej na reklamę w 2007 roku ”“ po około 400 mln zł ”“ wydali Polkomtel (operator sieci Plus i Sami Swoi ) oraz Polska Telefonia Cyfrowa (sieć Era i Heyah ). Jednak pierwszy operator zdobył najwięcej nowych klientów, a ten drugi najmniej na polskim rynku. Mniej, bo około 300 mln złotych, na reklamę wydała sieć Orange . Sieć Play około 121 mln złotych.

Z szacunków Gazety Prawnej wynika również, że zdobycie jednego nowego klienta najwięcej kosztowało sieć Era ”“ średnio około 500 złotych, w Plusie ”“ około 275 zł, najmniej w Orange ”“ 210 złotych. Sieć Era przegrała także w liczbie pozyskanych klientów w 2007 roku.

Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.