W 2007 roku polscy operatorzy telefonii komórkowej wydali 1,3 mld złotych na reklamę ”“ wynika z szacunków Gazety Prawnej. Pozyskanie nowych klientów przez Erę było prawie dwukrotnie droższe niż w przypadku Plusa i Orange.
Z szacunków Gazety Prawnej wynika, że najwięcej na reklamę w 2007 roku ”“ po około 400 mln zł ”“ wydali Polkomtel (operator sieci Plus i Sami Swoi ) oraz Polska Telefonia Cyfrowa (sieć Era i Heyah ). Jednak pierwszy operator zdobył najwięcej nowych klientów, a ten drugi najmniej na polskim rynku. Mniej, bo około 300 mln złotych, na reklamę wydała sieć Orange . Sieć Play około 121 mln złotych.
Z szacunków Gazety Prawnej wynika również, że zdobycie jednego nowego klienta najwięcej kosztowało sieć Era ”“ średnio około 500 złotych, w Plusie ”“ około 275 zł, najmniej w Orange ”“ 210 złotych. Sieć Era przegrała także w liczbie pozyskanych klientów w 2007 roku.
Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl
Era wydała najwięcej aby pozyskać nowych klientów
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.