Puls Biznesu dotarł do materiałów strategii zabezpieczenia sieci sprzedaży Polkomtela, które potwierdzają obawy dilerów komórkowej sieci Plus. Według dziennika, plan Plusa zakłada przejęcie pełnej kontroli nad najlepszymi punktami sprzedaży. Dilerzy są zgodni - operator działa na własną szkodę.
Strategia do jakiej dotarł Puls Biznesu została zaprezentowana zarządowi w sierpniu 2007 roku. Jest to ”“ jak pisze Puls Biznesu - precyzyjny plan przejęcia bezpośredniej kontroli nad większością punktów sprzedaży należących do dilerów Polkomtela i wprowadzenie franczyzyjako nowego modelu współpracy, który ma kosztować 20 milionów złotych i potrwa ponad dwa lata
Oficjalnie celem nowych umów z dilerami jest zwiększenie bezpieczeństwa własnej sieci sprzedaży, poprawienie jej efektywności oraz poprawa jakości obsługi klientów, co ma przynieść wzrost sprzedaży i osiągnięcie przez operatora pozycji lidera na polskim rynku telefonii komórkowej.
Na nowe warunki nie godzą się najwięksi dilerzy ”“ jak twierdzą ”“ nie chcą za darmo oddawać swoich lokali i pracowników tym bardziej, że przez wiele lat to dilerzy budowali obecną pozycje Plusa. Dilerzy zapowiadają, że będą lobbować w resorcie skarbu i Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Według nich operator sam strzeli sobie w stopę lekceważąc dilerów.
Źródło: Puls Biznesu, www.media2.pl
Plan Plusa potwierdza obawy dilerów
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.