PLAY głównym sponsorem Coolbrands

PLAY - multimedialny operator telefonii komórkowej jest sponsorem gali, podczas której zostaną rozdane nagrody Coolbrands. „Coolbrands” to konkurs, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych i najmodniejszych marek na polskim rynku.

„Badania organizatorów konkursu określiły pięć najważniejszych cech, którymi charakteryzują się CoolBrands, żeby marka była „cool” musi mieć styl, być innowacyjna, autentyczna, oryginalna i wyjątkowa, stąd nasza obecność. PLAY jest dobrym przykładem marki, która wzbudziła olbrzymie zainteresowanie społeczne.” ”“ podkreśla Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY. Gala Coolbrands odbywa się 27 czerwca 2007 r. w Warszawie. Jest ona finałem pierwszej polskiej edycji konkursu Coolbrands, który jest ściśle związany z projektem Superbrands.

To kolejne wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem kwietniowej gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.

PLAY był także partnerem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review 23 kwietnia 2007 r.

Źródło: PLAY, Telix

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.