Polacy rzadko zmieniają operatorów

W ostatnich miesiącach na polskim rynku telekomunikacyjnym pojawiło się kilkoro nowych operatorów, a kolejne podmioty zapowiadają następne debiutu. Czy dotychczasowi gracze mają się czego obawiać? Okazuje się, że abonenci są przywiązani do swoich operatorów.

Jerzy Kalinowski”š partner w firmie konsultingowej KPMG, w wypowiedzi dla Rzeczpospolitej poinformował, że z analiz KPMG wynika, iż Polacy są klientami danego operatora telefonii komórkowej dlatego, Mają zaufanie do jego marki i ponad 70 proc. z nich nie wyraża żadnego zainteresowania zmianą operatora komórkowego.

Źródło: Rzeczpospolita, media2

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.