Ponad półtorametrowej wielkości repliki telefonów Sony Ericsson W200i Walkman, przygotowane przez Makom Polska trafią do centrów handlowych całej Polski. Na nietypowych stoiskach będzie można obejrzeć powiększoną wersję tego telefonu i... posłuchać muzyki na słuchawkach.
Każde stoisko zaprojektowane i wykonane przez Makom Polska składa się z wiernej kopii telefonu W200i o wysokości 160 cm. Sporych rozmiarów „aparaty” wykonano z poliuretanu i zaopatrzono w ekran LCD o przekątnej 26 cali. Stoiska wyposażono także w siedziska (w kształcie logotypu Walkmana) zaopatrzone w słuchawki, które umożliwiają odsłuchiwanie muzyki. Akcja ma informować o promocji „Głośniki gratis” ”“ do każdego sprzedawanego obecnie zestawu dołączono zestaw przenośnych głośników.
- Chcemy, aby każdy klient mógł zobaczyć telefon Sony Ericsson W200i z bliska i przekonać się o jego zaletach. Ambientowa kampania pozwala wszystkim chętnym sprawdzić, co w tym modelu jest najważniejsze. Mam na myśli doskonałej jakości dźwięk ”“ stwierdził Marcin Mikucki, Marketing Manager Sony Ericsson Polska.
Za realizację i pomysł tej akcji odpowiada firma Makom Polska wchodząca w skład grupy Jet Line. Makom specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych typu ambient media wykorzystujących niestandardowe formy przekazu. Akcja jest prowadzona przy współudziale wytwórni Kayax, która udostępniła utwory, których mogą posłuchać wszyscy odwiedzający stoisko Sony Ericssona.
Ekspozycje będą odbywać się w Gdańsku (centrum handlowe Madison), Katowicach (Silesia City Center), Krakowie (Galeria Kazimierz), Åodzi (Manufaktura), Poznaniu (Stary Browar), Warszawie (Galeria Mokotów, Arkadia) i Wrocławiu (Galeria Dominikańska).
Źródło: MpK, Telix
Sony Ericssony W200i w galeriach handlowych
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.