Trwa kampania muzycznego telefonu Samsung F300

Samsung wprowadził na rynek pierwszy dwustronny telefon muzyczny. Jedna strona to w pełni funkcjonalny telefon z klawiaturą, a druga to centrum multimedialne z rozbudowanym odtwarzaczem MP3.

W promocję telefonu SAMSUNG F300 zaangażowała się piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.

Kampania Telewizyjna.

Kampania telewizyjna jest wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla dualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki słuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) oraz Beyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmą odzieżową i własną kolekcja ubrań „House of Dereon”. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa lipiec-sierpień 2007.

Kampania Prasowa.

Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie. Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4.
Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz NEWSWEEK.

Kampania Radiowa.

W radio ZET i RADIOSTACJI każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.

Kampania Reklamy Zewnętrznej.

Kreacji SAMSUNG F300 pojawi się na nośnikach 12x3 i BL 8x4, większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.

Kampania Kinowa.

W sieci multipleksów MULTIKINO kampania SAMSUNG F300 przebiega w formie:

# On-screen z 30 sekundowym spotem przed wybranymi filmami
# Off-screen przez plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach.
Kampania trwa 4 tygodnie.

Kampania Internetowa.

Dwumiesięczna kampania on-line objęła:

# XHTML podkreślający dwustronność na głównych polskich portalach
# Duży konkurs w GADU GADU wspomagany banerami i spotami w radiu GG
# Videomarki ze spotem TV w Onet.pl
# Brandmarki, banery, billboardy
# Konkurs na portalu polki.pl wspierany kampania banerową
# Współpraca z grono.net przez skórki na serwis oraz konkursy

Kampania Ambietnowa.

Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce. Największym przedsięwzięciem jest przejście podziemne w centrum Warszawy (pod rondem Dmowskiego), w którym w lipcu pojawiły się różnorodne formy reklamy:

- 1400m2 grafiki naściennej prezentującej dualność telefonu SAMSUNG F300
- plazmy ze spotami TV
- nadajniki BLUETOOTH umożliwiające bezpłatnie pobranie na telefon komórkowy dzwonka i tapety z Beyonce oraz fragmentu klipu Beyonce ”“ płyty Beyonce.

Kreacje SAMSUNG F300 można spotkać w kilku restauracjach i klubach ”“ przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.

Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE.

Kampania obejmuje okres od połowy maja do połowy czerwca 2007.

Źródło: Samsung / telix

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.