Akcesoria komórkowe - słupki w górę

Komórkowe akcesoria sprzedają się lepiej od telefonów typu smartphone.

Specjaliści firmy ABI Research porównali poziom przewidywanych przychodów, który mają wygenerować zaawansowane telefony komórkowe, z przychodami, które przyniosą akcesoria. W tym roku rynek akcesoriów dla komórek ma wygenerować około 32 mld dolarów (około 77 proc. pochodzić ma ze sprzedaży komórkowych akcesoriów z rynku „after market„ , a reszta z akcesoriów dodawanych do telefonów przy sprzedaży), tymczasem rynek smartphone może przynieść około 28 mld dolarów.

Zdaniem przedstawicieli ABI Research, liczba akcesoriów dla komórek rośnie, kierowana rozwojem technologii (telefony mogą wymagać nowych akcesoriów by zaprezentować pełnię zastosowanych w nich rozwiązań), ale i modą oraz wyrażaną przez klientów chęcią personalizowania urządzeń. Popularność akcesoriów wśród operatorów oraz dostawców telefonów tłumaczona jest zyskownością tego typu interesu, promocją marki, poszerzeniem linii produktów oraz zwiększeniem ARPU (średnich przychodów generowanych przez pojedynczego użytkownika).

ABI Research ocenia, że rynek akcesoriów będzie rozwijać się bez przeszkód w kilku przyszłych latach, sięgając poziomu około 80 mld dolarów w 2012 roku.

Źródło: textually.org - pclab.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.