FFC rozszerza współpracę z PLAY

FFCreation przejęła stałą obsługę opracowanej według projektu graficznego K2 strony Playmobile.pl. Jest to element rozszerzenia współpracy z multimedialnym operatorem komórkowym PLAY. Dotychczasowa współpraca obejmowała realizacje projektów interaktywnych na czele z kreacją obecności marki Play w wirtualnej rzeczywistości Second Life.

FFCreation stale realizuje kampanie internetowe dla PLAY. Adaptuje on-line kolejno wszystkie off-linowe kampanie operatora, dostosowując do potrzeb i możliwości Internetu ATL-owe reklamy wszystkich ofert promocyjnych PLAY.

W najbliższym czasie planowany jest start wyspy PLAY w Second Life. FFC jest odpowiedzialny za stworzenie kompletnej wyspy wraz z całą infrastrukturą. W zamierzeniu będą się tam odbywać konferencje prasowe PLAY, konkursy, premiery filmów reklamowych i wiele innych atrakcji ”“ zamiarem jest budowanie społeczności PLAY, centrum wirtualnego życia wokół PLAY.

18 czerwca ruszył przygotowany przez FFCreation internetowy serwis PLAYfoto dla potrzeb jednej z kategorii konkursu fotograficznego National Geographic, której partnerem jest PLAY. Hasłem reklamowym kategorii jest „Uchwyć chwilę także komórką”. Konkursowa strona internetowa pozwala opublikowac zrobione zdjęcie za pomocą MMS. „Uchwycona komórką chwila” jest automatycznie uploadowana na stronę, na której istnieje możliwość przeglądania wszystkich nadesłanych zdjęć oraz głosowania na wybrane zdjęcie. Konkurs trwa do 31 sierpnia 2007.

Źródło: Interaktywnie.com / Telix

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.