FFCreation przejęła stałą obsługę opracowanej według projektu graficznego K2 strony Playmobile.pl. Jest to element rozszerzenia współpracy z multimedialnym operatorem komórkowym PLAY. Dotychczasowa współpraca obejmowała realizacje projektów interaktywnych na czele z kreacją obecności marki Play w wirtualnej rzeczywistości Second Life.
FFCreation stale realizuje kampanie internetowe dla PLAY. Adaptuje on-line kolejno wszystkie off-linowe kampanie operatora, dostosowując do potrzeb i możliwości Internetu ATL-owe reklamy wszystkich ofert promocyjnych PLAY.
W najbliższym czasie planowany jest start wyspy PLAY w Second Life. FFC jest odpowiedzialny za stworzenie kompletnej wyspy wraz z całą infrastrukturą. W zamierzeniu będą się tam odbywać konferencje prasowe PLAY, konkursy, premiery filmów reklamowych i wiele innych atrakcji ”“ zamiarem jest budowanie społeczności PLAY, centrum wirtualnego życia wokół PLAY.
18 czerwca ruszył przygotowany przez FFCreation internetowy serwis PLAYfoto dla potrzeb jednej z kategorii konkursu fotograficznego National Geographic, której partnerem jest PLAY. Hasłem reklamowym kategorii jest „Uchwyć chwilę także komórką”. Konkursowa strona internetowa pozwala opublikowac zrobione zdjęcie za pomocą MMS. „Uchwycona komórką chwila” jest automatycznie uploadowana na stronę, na której istnieje możliwość przeglądania wszystkich nadesłanych zdjęć oraz głosowania na wybrane zdjęcie. Konkurs trwa do 31 sierpnia 2007.
Źródło: Interaktywnie.com / Telix
FFC rozszerza współpracę z PLAY
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.