Platforma cyfrowej telewizji Cyfrowy Polsat przygotowuje się do startu z usługami telefonii komórkowej, finalizuje wdrażanie systemu do pełnej obsługi rozliczeń usług telekomunikacyjnych.
Telefoniczna platforma Cyfrowy Polsat będzie działać w modelu pełnego operatora wirtualnej telefonii komórkowej (MVNO). Operator wprowadza rozwiązanie Oracle Communications Billing and Revenue Management (BRM), którego Cyfrowy Polsat będzie używał do obsługi billingu i zarządzania przychodami swojej nowej usługi telekomunikacyjnej Halo Polsat.
- System Oracle pozwoli nam na obsługę dowolnej liczby abonentów, szybkie uruchamianie nowych usług, zarządzanie należnościami od klientów i rozliczanie się z partnerami. Będzie także obsługiwał wszystkie serwisy multimedialne, które planujemy uruchamiać w przyszłości - zapowiada Romuald Zadrożny, dyrektor pionu telekomunikacji ds. operacyjnych w Cyfrowym Polsacie.
Cyfrowy Polsat wybrał model pełnego MVNO. Swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o sieć Ery, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną i będzie działać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku, umowy interconnectowe regulujące współpracę ze wszystkimi graczami obecnymi na polskim rynku i sto kilkadziesiąt umów roamingowych. Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM.
Źródło: [url=www.media2.pl]media2[/url]
Halo Polsat przygotowuje się do startu
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.