Kampania reklamowa 11-tej rocznicy sieci Era

Od 27 sierpnia sieć Era wprowadziła specjalną Ofertę Urodzinową przygotowaną w związku z 11-tą rocznicą istnienia sieci Era.

Oferta urodzinowa jest promowana szeroką kampanią reklamową, która obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę ogólnopolską, Internet i billboardy na terenie całego kraju. Pomysł kampanii w wyrazisty sposób pokazuje, jak beztrosko i swobodnie można rozmawiać z najbliższą osobą korzystając z telefonu w Erze.

Kampanię przygotował dział komunikacji rynkowej PTC przy współpracy Agencji G7 oraz domu mediowego Optimum Media OMD.

Źródło: [url=http://www.marketing-news.pl/]MpK[/url] / Telix

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.