Użytkownicy telefonów komórkowych w sieci Plus coraz więcej wydają na usługi głosowe oraz usługi dodatkowe, jak na przykład transmisja danych - zdradza w rozmowie z Parkietem Jacek Kuźniecow, członek zarządu Polkomtela, operatora komórkowych sieci Plus i Sami Swoi.
Sytuacja ekonomiczna Polaków w ostatnich latach stale się poÂprawia, co widzimy w strukturze sprzedaży naÂszych usług: sprzedaż mixPlusa wzrosła o 6 proc, a usług abonamentowych o 20 proc. - powiedział dziennikowi Parkiet Jacek Kuźniecow komentując roczne wyniki spółki.
Kuźniecow dodaje także, że szybko rośnie liczba użytkowników oferty pre-paid (np. Simplus ), ale niestety skraca się okres aktywnego korzystania z usług pre-paid - z ośmiu do trzech/czterech miesięcy.
Przedstawiciel Polkomtela dodał, że w ubiegłym roku operator Plusa przeprowadził akcję wyłączania nieaktwynych kart SIM, by zweryfikować bazę klientów.
Kuźniecow zdradził także, że konsumenci Plusa coraz chętniej wydają więcej na usługi telefonii komórkowej, co przekłada się na wzrost przychodów operatora z połączeń wychodzących czy z transmisji danych.
Źródło: Parkiet, www.media2.pl
Klienci Plusa wydają coraz więcej na usługi
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.