Klienci Plusa wydają coraz więcej na usługi

Użytkownicy telefonów komórkowych w sieci Plus coraz więcej wydają na usługi głosowe oraz usługi dodatkowe, jak na przykład transmisja danych - zdradza w rozmowie z Parkietem Jacek Kuźniecow, członek zarządu Polkomtela, operatora komórkowych sieci Plus i Sami Swoi.

Sytuacja ekonomiczna Polaków w ostatnich latach stale się po­prawia, co widzimy w strukturze sprzedaży na­szych usług: sprzedaż mixPlusa wzrosła o 6 proc, a usług abonamentowych o 20 proc. - powiedział dziennikowi Parkiet Jacek Kuźniecow komentując roczne wyniki spółki.

Kuźniecow dodaje także, że szybko rośnie liczba użytkowników oferty pre-paid (np. Simplus ), ale niestety skraca się okres aktywnego korzystania z usług pre-paid - z ośmiu do trzech/czterech miesięcy.

Przedstawiciel Polkomtela dodał, że w ubiegłym roku operator Plusa przeprowadził akcję wyłączania nieaktwynych kart SIM, by zweryfikować bazę klientów.

Kuźniecow zdradził także, że konsumenci Plusa coraz chętniej wydają więcej na usługi telefonii komórkowej, co przekłada się na wzrost przychodów operatora z połączeń wychodzących czy z transmisji danych.

Źródło: Parkiet, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.