Klienci skarżą się na operatorów

Telefonia komórkowa, telefonia stacjonarna oraz dostęp do Internetu, na jakość tych usług najczęściej skarżą się polscy konsumenci, wynika z danych Inspekcji Handlowej.

Najbardziej popularną dziedziną, która cierpi na nie­dociągnięcia jest telefonia komórkowa. Nawet w niektó­rych stołecznych dzielnicach Orange nadal traci zasięg - zauważa Gazeta Prawna .

Dzwoniący na konsumencką infolinię użytkownicy telefonii stacjonarnej najczęściej skarżą się na wysokość i sposób naliczania rachunków oraz utrudnienia w rozwiązaniu umowy z operatorem. Klienci telefonii komórkowej skarżą się najczęściej na jakość usług oraz problemy z odstąpieniem umowy. Z kolei użytkownicy Internetu najwięcej problemów napotykali z brakiem dostępu do sieci podczas zmiany operatora TP na alternatywnego.

Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.