Telefonia komórkowa, telefonia stacjonarna oraz dostęp do Internetu, na jakość tych usług najczęściej skarżą się polscy konsumenci, wynika z danych Inspekcji Handlowej.
Najbardziej popularną dziedziną, która cierpi na nieÂdociągnięcia jest telefonia komórkowa. Nawet w niektóÂrych stołecznych dzielnicach Orange nadal traci zasięg - zauważa Gazeta Prawna .
Dzwoniący na konsumencką infolinię użytkownicy telefonii stacjonarnej najczęściej skarżą się na wysokość i sposób naliczania rachunków oraz utrudnienia w rozwiązaniu umowy z operatorem. Klienci telefonii komórkowej skarżą się najczęściej na jakość usług oraz problemy z odstąpieniem umowy. Z kolei użytkownicy Internetu najwięcej problemów napotykali z brakiem dostępu do sieci podczas zmiany operatora TP na alternatywnego.
Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl
Klienci skarżą się na operatorów
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.