Kto ogląda mobilne wideo?

W pierwszym kwartale bieżącego roku 8 milionów Amerykanów powyżej 12. roku życia oglądało materiały wideo za pomocą telefonów komórkowych.

Wynika z danych firmy badawczej Nielsen.

46 procent z tych 8 milionów to osoby, które ukończyły 35. rok życia, a 54 procent to mężczyźni.

Na koniec maja, 55 procent użytkowników telefonów komórkowych z możliwością odtwarzania klipów wideo, mieszkało w gospodarstwach domowych, których całoroczny dochód wynosi powyżej 75 tysięcy dolarów.

Co najmniej 7 procent mieszkańców USA w wieku 18-34 lat, oglądało mobilne wideo w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku. Natomiast co najmniej 1/4 używała telefonu komórkowego do połączenia się z Internetem.

W swoim badaniu Nielsen nie wziął pod uwagę klipów wideo, nagrywanych za pomocą kamer montowanych w telefonach.

Źródło: MarketingVOX

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.