MediaTel wprowadza taryfy ryczałtowe

2 lipca 2007 r. oferta MediaTel została poszerzona o nowe plany taryfowe, które - w zamian za zryczałtowaną opłatę abonamentową - oferują klientom możliwość wykonywania darmowych połączeń przez całą dobę do wszystkich sieci telefonii stacjonarnej w Polsce, na telefony stacjonarne do 15 krajów np. Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Chin oraz do sieci komórkowych USA i Singapuru. Nowe plany taryfowe skierowane są do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych często korzystających z telefonu stacjonarnego.

Klienci posiadający stały szerokopasmowy dostęp do sieci Internet, mają do wyboru cenniki MediaTel IP-zawsze za darmo lub MobilFon-zawsze za darmoo. Obie usługi różnią się numeracją, którą otrzymuje abonent. Wybierając MediaTel IP abonent staje się właścicielem numeru z warszawskiej strefy numeracyjnej (22), zaś w MobilFon przyznawane numery są niegeograficzne ”“ wariant korzystniejszy dla osób podróżujących. W nowych planach telefonii internetowej pula tysiąca darmowych minut wliczona jest w abonament wynoszący 70 zł netto, dwa tysiące darmowych minut wiąże się z opłatą abonamentową 135 zł netto. Zaś abonament z pakietem 10 tysięcy darmowych minut wynosi 600 zł netto. Oznacza to, że na jedną minutę połączenia do wszystkich krajowych sieci telefonii stacjonarnej, do 15 wybranych państw na telefony stacjonarne oraz na komórki do USA i Singapuru przez cały dzień przypada 6 groszy netto z opłaty abonamentowej. Za pozostałe rozmowy również są niższe opłaty. Połączenia do sieci komórkowych to tylko 57 groszy za minutę.

Trzeci plan MediaTel 1031-zawsze za darmo dotyczy połączeń realizowanych w technologii tradycyjnej i przewiduje wyjątkowo korzystne rozwiązania dla klientów TP SA. W tym cenniku darmowa pula połączeń tysiąca minut wliczona jest w opłatę abonamentową 90 zł, 10 tysięcy darmowych minut zawiera się w opłacie 800 zł netto. Połączenia do sieci komórkowych kosztują w tym planie 60 groszy za minutę.

We wszystkich planach ryczałtowych MediaTel zawsze za darmo wybrana pula darmowych minut może być wykorzystywana z dowolnej liczby linii telefonicznych posiadanych przez abonenta. To dodatkowo wyróżnia ofertę MediaTel spośród rynkowych propozycji, w których taryfy ryczałtowe przewidziane są dla jednego numeru. Klient biznesowy wybierając jeden z planów MediaTel zawsze za darmo w ramach tego samego abonamentu uzyskuje możliwość wykonywania darmowych połączeń z kilku numerów firmowych, co ma istotny wpływ na rachunek telefoniczny, jeśli są w firmie stanowiska, z których dzwoni się rzadziej. Takie udogodnienie wraz z dużym wyborem pakietów darmowych minut tj. od tysiąca do dziesięciu tysięcy minut, sprawiają, że plany te stają się wyjątkowo atrakcyjne, umożliwiają klientom dobranie naprawdę oszczędnego wariantu zapewniając jednocześnie wykorzystanie wszystkich darmowych minut w danym okresie rozliczeniowym.

Źródło: Telix, MediaTel

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.