Operatorzy walczą o młodych klientów

Komórkowi operatorzy, szczególnie ci wchodzący na polski rynek telefonii mobilnej, coraz częściej stawiają na pozyskanie młodych użytkowników komórek, którzy są bardziej skłonni na zmianę operatora. Pozostaje pytanie czym chcą kusić młodych operatorzy.

Gazeta Prawna dotarła do wyników badań telekomunikacyjnych operatorów, z których wynika, że osoby młode, zainteresowane nowinkami technologicznymi stanowią około jedną siódmą Polaków powyżej 15 roku życia. To między innymi o takich klientów coraz częściej walczą operatorzy widząc w nich przyszłość.

Jednak duży odsetek osób w tej grupie jest gotowa zmienić swojego operatora, jeśli u konkurencji dostrzegą lepszą ofertę (tanie minuty, SMS-y, MMS-y czy Internet). Reasumując operatorzy chcący utrzymać przy sobie młodych użytkowników, którzy stosunkowo dużo wydają na usługi telekomunikacyjne, muszą być zawsze lepsi pod względem cenowym od konkurencji.

Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.