Komórkowa sieć Orange trzeci kwartał 2007 roku zakończyła z bazą klientów liczącą niecałe 13,5 mln użytkowników. Przychody z usług telefonii komórkowej w trzecim kwartale wyniosły ponad 5,94 mln zł, co oznacza wzrost o 6,2 proc. w ujęciu rocznym.
Wzrost na rynku telefonii komórkowej był wolniejszy niż w ubiegłym roku, co było spowodowane obniżką stawek za zakończenie połączeń w sieciach komórkowych, a także wysokim poziomem penetracji kart SIM.
Pod koniec września 2007 roku telefonia komórkowa posiadała 13,487 użytkowników (wzrost o 14,9 proc.). Ponad 5,35 mln to klienci abonamentowi, a ponad 8,11 mln to użytkownicy ofert "na kartę" (pre-paid).
Szacunkowy udział PTK Centertel w rynku telefonii komórkowej pod względem łącznej liczby abonentów, pod koniec trzeciego kwartału, wyniósł 33,6 proc. (rok temu wynosił 33,7 proc.). Wskaźnik odejść wyniósł 12,3 proc. w pre-paid (rok temu 9 proc.) oraz 2,9 proc. w post-paid (identycznie jak rok temu).
Zanotowano także wzrost wskaźnika ARPU (średnie przychody na abonenta) dla detalicznych usług komórkowych względem poprzedniego kwartału - 23,6 zł miesięcznie dla klientów pre-paid oraz 93,2 zł dla klientów post-paid. Z kolei średnio miesięcznie użytkownicy pre-paid wydzwaniają 44,5 minuty, a klienci abonamentowi 192,9 minut.
Źródło: media2
Orange: Prawie 13,5 mln klientów
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.