Play dla biznesu

Atrakcyjnie wyglądająca oferta oraz odpowiednia akcja marketingowa przyciąga do sieci Play klientów. Jak informuje Gazeta Prawna, w drugim kwartale 2007 roku Play zdobył niemal co piątego nowego klienta sieci komórkowych w Polsce, wydając na promocję mniej niż konkurenci. Klienci sieci wkrótce mogą spodziewać się kolejnych nowości, także dla biznesu.
Według informacji Gazety Prawnej multimedialna sieć Play w najbliższym czasie chce po raz kolejny uatrakcyjnić swoją ofertę dla klientów usług przedpłaconych (od poniedziałku w Play Karta dostępny jest Pakiet tysiąca SMS-ów i MMS-ów), a na początku IV kwartału przedstawi ofertę dla małych i średnich firm.

Jak się okazuje sieć Play przyciąga spora liczbę klientów (wkrótce sieć ma poinformować o nowym rekordzie), wydając mniej na reklamę niż konkurenci. Z wyliczeń Gazty Prawnej wynika, że firma wydaje na reklamę o połowę mniej niż Plus, Orange i Era.

Źródło: Gazeta Prawna

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.