Play zmienia design salonów

Operator multimedialnej sieci komórkowej Play przeprowadza zmianę wizualizacji w części swoich salonów. Akcja rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i potrwa przez cały 2008.
Do tej pory zmieniony został desing w pięciu salonach Playzone oraz w dziesięciu salonach Play Germanos. Pozostałe punkty sprzedaży, które będą podlegać ”remodelingowi” będą zmieniane systematycznie przez cały rok.

Głównym celem akcji jest udoskonalanie wizualizacji salonów, aby stały się bardziej przyjazne dla klientów oraz wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w obsłudze klienta.

Wprowadzone zostały elementy nowych technologii w obsłudze klienta poprzez zastosowanie interaktywnych prezentacji telefonów na zainstalowanych laptopach. Pojawiła się również ekspozycja ”life”, zabezpieczona elektronicznie przed kradzieżą. Wyeksponowane modele telefonów umożliwiają klientowi zapoznanie się z aparatem i jego wszystkimi funkcjami.

Zmianie uległa kolorystyka salonów, stała się ona cieplejsza. Zastosowano nowe, duże elementy graficzne (np. kwiat czosnku).

Źródło: www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.