Ponad 40 proc. Polaków woli komunikować się z contact center za pomocą SMS-ów, wynika z raportu Genesys Consumer Survey 2007 badającego rynek telekontaktów z klientami (infolinie czy biura obsługi klientów).
Obecnie ludzie na całym świecie nadal używają połączeń telefonicznych jako głównej metody komunikowania się z firmami. 95 proc. Europejczyków i 96,8 proc. Amerykanów kontaktowało się z contact center za pomocą telefonu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jednak upodobania szybko się zmieniają.
Genesys Consumer Survey 2007 wskazuje na rosnącą popularność różnych kanałów komunikacji. W Europie prawie 61 proc. osób stosowało e-mail do komunikowania się z contact center. Polska wiedzie prym w tej kategorii, gdyż aż 78,9 proc. konsumentów użyło tego kanału w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Interesująco przedstawia się sytuacja z SMS-ami i czatami. Największą popularnością ta metoda komunikacji cieszy się w Polsce (37,6 proc.). Ponad 20 proc. Europejczyków jest chętnych do używania SMS-ów w komunikacji z contact center. Najwyższy poziom akceptacji dla tego rozwiązania odnotowano w Polsce (40,6 proc.) i we Włoszech (21,1 proc.), najniższy w Wielkiej Brytanii (7 proc.) i USA (2,2 proc.).
Źródło: www.media2.pl
SMS popularny w komunikacji z firmami
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.