Tajemniczy numer na rachunku

Jedna z abonentek telekomunikacyjnej firmy Tele2 od kilku miesięcy walczy z operatorem, by wyjaśnić do kogo należy tajemniczy numer, który widnieje na billingu. Dopiero interwencja mediów ekspresowo przyspieszyła rozwiązanie sprawy.

Klientka Tele2 na swoim rachunku kilka miesięcy temu zauważyła nocne, często powtarzające się, połączenia z nieznanym numerem telefonu. Sprawę zgłosiła do operatora, który obiecał ją wyjaśnić. Jednak na kolejnych rachunkach nadal widniał tajemniczy numer, a kolejne interwencje u operatora nie przynosiły pożądanych rezultatów.

Rozgoryczona zwróciła się z pomocą do krakowskiej redakcji Gazety Wyborczej. Gdy sprawa zainteresowali się dziennikarze, reakcja operatora była natychmiastowa. W ciągu kilkunastu minut rzecznik prasowy sieci oddzwonił do dziennikarzy informując, że podejrzany numer należy do firmy ochroniarskiej, która monitoruje budynek, w którym mieszka klientka. Wiele wskazuje na to, że firma ochroniarska instalująca alarm popełniła błąd.

Źródło: Gazeta Wyborcza, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.