TelForceOne o przejętych sieciach

Sieć sprzedaży detalicznej czeskiej spółki Teletorium nabyła 71 punktów handlowych działających pod marką Intercom oraz 15 punktów handlowych sieci Jamatel.
Dzięki tym przejęciom TelForceOne zrealizowała roczny plan rozwoju sieci detalicznej. Teletorium posiada już 103 punkty handlowe, a do końca roku liczba ta wzrośnie do 122 punktów. Inwestycja pochłonęła ponad 20 mln złotych.


Źródło: TelForceOne / media2

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.