Za przerwę słono zapłaci operator

Dobra informacja dla klientów, którzy borykają się z problemami utrudniającymi im korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Jeśli operator nie zadba dostatecznie o jakość swoich usług poniesie słoną karę.

Jak już informowaliśmy, Ministerstwo Infrastruktury przygotowała dwa projekty nowelizacji prawa telekomunikacyjnego. Jak zauważa Gazeta Prawna , jedna ze zmian zaostrza zasady kar za przerwy w świadczeniu usług. Kara - w wysokości 1/15 średniej z trzech ostatnich rachunków - przysługiwać będzie, gdy przerwa wyniesie więcej niż 4 godziny.

Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.