Jak operatorzy walczą o zatrzymanie abonenta

Operatorzy komórkowi starają się walczyć o to by klienci, którym kończy się umowa abonencka zdecydowali się na pozostanie w sieci, a najlepiej będzie jeśli podpiszą kolejną umowę na dwa lata. Czym kuszą operatorzy?

Z wyliczeń Gazety Prawnej wynika, że w 2007 roku kończy się ponad 5 milionów umów abonenckich. Operatorzy kuszą dotychczasowych klientów przede wszystkim tańszym abonamentem (sieć Era ), dodatkowymi minutami (sieć Orange ) oraz upustami na usługi dodatkowe (sieć Plus ).

Większość dotychczasowych klientów decyduje się na podpisanie kolejnej umowy z operatorem. Zdecydowanie bardziej atrakcyjne są umowy bez zakupu nowego telefonu po promocyjnej cenie. Jednak zdarzają się także klienci dla których nowa oferta jest mało atrakcyjna, bo mniej atrakcyjna od obecnej.

Biuro prasowe sieci Plus zapewnia Gazetę Prawną, że założeniem oferty utrzymaniowej operatora jest, by każdy abonent przedłużający umowę dostał minimum takie warunki jak nowy klient. Z kolei z badań sieci Era wynika, że prawie 90 proc. jej klientów jest zadowolona z dotychczasowej oferty. Natomiast rzecznik sieci Orange chwali się, że operator co miesiąc przedłuża umowy ponad 100 tys. klientów.

Źródło: Gazeta Prawna, www.media2.pl

Komentarze

Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.