Spis treści
Jak działa poczta głosowa w telefonie?
Poczta głosowa to usługa operatorów sieci komórkowych, dzięki której dzwoniący może zostawić wiadomość głosową odbiorcy, kiedy on prowadzi inną rozmowę lub jest poza zasięgiem sieci. Jeżeli posiadasz włączoną usługę poczty głosowej, a Twój numer jest zajęty lub niedostępny, osoba dzwoniąca może nagrać dla Ciebie wiadomość głosową, o której zostaniesz poinformowany wiadomością SMS.
Poczta głosowa w Orange
Poczta głosowa standard w Orange włączana jest automatycznie w momencie pierwszej aktywacji numer w sieci. Usługa jest całkowicie bezpłatna i można ją wyłączyć w dowolnej chwili. Dzięki poczcie głosowej Gold w Orange możesz dodatkowo odsłuchiwać maile, przesyłać wiadomości głosowe, obsługiwać faxy i ustawić budzik.
Jak włączyć pocztę głosową w Orange?
- Jeśli posiadasz konto Mój Orange, aktywację poczty głosowej przeprowadzisz na stronie internetowej lub w aplikacji.
- Zaloguj się w Mój Orange →
- Pakiety i usługi →
- Ustawienia →
- Odnajdź na liście usług ”poczta głosowa” →
- Kliknij zarządzaj →
- Aktywuj pocztę głosową
- Pocztę głosową w Orange możesz włączyć również krótką wiadomością SMS:
SMS o treści START pod numer 501
- Pocztę głosową włączysz również podczas rozmowy z konsultantem w telefonicznym biurze obsługi klienta.
Jak odsłuchać pocztę głosową w Orange?
- Jeśli chcesz odsłuchać wiadomości z poczty głosowej, zadzwoń na *501.
- Jeżeli nie masz dostępu do swojego telefonu, a chcesz odsłuchać wiadomości nagrane na Twoją pocztę głosową, zadzwoń pod numer +48 501501501 następnie podaj swój numer telefonu i PIN, który nadałeś podczas pierwszego kontaktu z pocztą głosową.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange?
- Pocztę głosową możesz wyłączyć w serwisie Mój Orange. Żeby dezaktywować pocztę głosową w Orange:
- Zaloguj się w Mój Orange →
- Pakiety i usługi →
- Ustawienia →
- Na liście odnajdź ”poczta głosowa” →
- Kliknij zarządzaj →
- Dezaktywuj pocztę głosową.
- Pocztę głosową wyłączysz za pomocą wiadomości SMS.
Wyślij REZ na numer *501
- Zadzwoń na telefoniczne biuro obsługi klienta i wyłącz pocztę głosową przy pomocy konsultanta.