Nokia Lumia 920 kryje w sobie wiele najnowszych możliwości jakie daje technologia Nokia PureView. Aparat fotograficzny został wyposażony w zaawansowaną technologię grup soczewek, które poruszają się niezależnie w momencie kiedy ustawiana jest ostrość. Pozwala to absorbować bez użycia lampy błyskowej pięć razy więcej światła w porównaniu z konkurencyjnymi smartfonami. Telefon redukuje również zniekształcenia, które mogą powstać przez ruch ręki podczas robienia zdjęcia.
Nokia Lumia 920 posiada też aplikację Nokia Miasto w obiektywie. Aplikacja wprowadza funkcje rozszerzonej rzeczywistości, które będą również dostępne w Nokia Mapach. W pakiecie usług lokalizacyjnych znalazła się także usługa Nokia Drive.
Z kolei Nokia Lumia 820 to elegancki i niezwykle wydajny smartfon, który posiada wymienne obudowy. Dzięki nim użytkownik może sobie wybrać interesujący go kolor, jak również może dodać funkcję ładowania bezprzewodowego. Pod obudową znajduje się miejsce na kartę pamięci microSD.
Obydwa smartfony dostępne są w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, białym i czarnym.
Od 15 listopada 2012 roku trwa kampania marketingowa, która potrwa do końca roku. Podczas niej promowane będą przede wszystkim takie usługi jak: Nokia Miasto w obiektywie, czy Nokia Muzyka, oraz akcesoria, ale głównie te, które służą ładowaniu indukcyjnemu.
Podczas kampanii Nokia będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska, które znajdują się w największych centrach handlowych i na lotnisku. W ten sposób każdy będzie miał szansę sprawdzenia jak działają najnowsze modele Lumii.
Nokia od października rozpoczęła też działalność promocyjną w Internecie. Dużym zainteresowaniem cieszy się program „Test Pilot”. Dzięki niemu użytkownicy mogą przetestować nowe urządzenia i ocenić je. Od początku działania programu do testów zgłosiło się blisko 25 tysięcy użytkowników. Wybrańcy testują smartfon Lumia 920.
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.