Play wyszedł na plus w ostatnim kwartale
W październiku pisaliśmy, że trzeci kwartał tego roku zakończył się dobrze tylko dla jednego operatora - T-Mobile (Do którego operatora najczęściej przenosimy numer?). W czwartym kwartale poza T–Mobile dodatni bilans odnotował także Play. Orange i Polkomtel nie odrobili straty, a nawet wręcz przeciwnie. W ostatnich trzech miesiącach z Orange numer przeniosło 7 674 klientów (5 061 w Q3), a z Plusa 43 543 (33 107 w Q3).

Wśród operatorów wirtualnych w czwartym kwartale największy przypływ klientów mieli: Premium Mobile (6 576), VikingCo (3 813), Vectra (3 746), Telestrada (1 366) oraz Canal+ (1 153). Największą stratę zaliczyli: UPC Polska (- 1 048), Lycamobile (- 490), Voice Net (- 304) oraz FM Group Mobile (- 252).
W 2022 roku zwycięzca był tylko jeden
Jedynie T-Mobile może pochwalić się dodatnim bilansem za ubiegły rok. Operator stracił 219 385 numerów komórkowych, ale zyskał 284 221, co daje mu wynik 64 836 na plusie. Pozostali operatorzy z wielkiej czwórki stracili więcej numerów niż zyskali. Najgorszy wynik osiągnął Plus, dla którego bilans za 2022 rok zamyka się w wartości - 118 527.

Ubiegły rok zakończył się na plusie, jeśli chodzi o ilość przeniesionych numerów dla wielu operatorów wirtualnych. Są to m.in: UPC Polska (22 480), Premium Mobile (22 157), Vectra (14 226), VikingCo (12 659), Netia (10 462), Otvarta Mobile (5 399) oraz Canal+ (5 384). Największe straty ponieśli natomiast: Lycamobile (-2 470), FM Group Mobile (- 1 082) oraz Voice Net (- 828).
Dokładne dane można zobaczyć w raportach dostępych tutaj.
Komentarze
Brak komentarzy. Dodaj poniżej swój komentarz do artykułu.