Lista kodów do zarządzania kontem - T-Mobile

Pełna lista krótkich kodów (zwane też jako kody USSD) umożliwiających zarządzenie kontem telefonu w sieci T-Mobile.

Podstawowe kody USSD

Prze wyborem kodu upewnij się jaką masz taryfę. Aby to zrobić wprowadź na klawiaturze swojego telefonu komórkowego kod USSD: *100# a następnie wybierz zieloną słuchawkę.

Tabela kodów podstawowych usług
Kategoria usługi Nazwa usługi Akcja Kod
Stan, ważność konta Sprawdzenie stanu konta Akcja: Informacja Kod: *101# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie ważności Akcja: Informacja Kod: *102# i naciśnij słuchawkę
MMS Aktywowanie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *132*1*1# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *132*1*2# i naciśnij słuchawkę
Roaming Aktywowanie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *132*5*1# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *132*5*2# i naciśnij słuchawkę
Kody na zmianę taryfy
Kategoria usługi Nazwa usługi Akcja Kod
T-Mobile Go Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *530*1# i naciśnij słuchawkę
T-Mobile Frii Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*811# i naciśnij słuchawkę
Kody dla taryfy T-Mobile Go! na kartę
Kategoria usługi Nazwa usługi Akcja Kod
Rok ważności konta Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *508*1# i naciśnij słuchawkę
Bez limitu S Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *500*1*3# i naciśnij słuchawkę
Bez limitu M Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *500*1*2# i naciśnij słuchawkę
Bez limitu L Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *500*1*1# i naciśnij słuchawkę
Bez limitu L+UA Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *500*1*4# i naciśnij słuchawkę
Bez limitu XL Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *500*1*0# i naciśnij słuchawkę
Kody dla taryfy T-Mobile Frii na kartę
Kategoria usługi Nazwa usługi Akcja Kod
Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 1 GB za 5 zł Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *150*161*2# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Dezaktywacja Kod: *150*161*3# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *150*161*1# i naciśnij słuchawkę
Nielimitowane rozmowy, SMS-yi MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 10 GB za 30 zł Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *150*150*2# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Dezaktywacja Kod: *150*150*3# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *150*150*1# i naciśnij słuchawkę
Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*265# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Dezaktywacja Kod: *140*265*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*265*1# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 300MB w ofercie „Bez limitu za 1 zł dziennie” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*296*3# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 1GB w ofercie „Bez limitu za 1 zł dziennie” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*296*4# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 1 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*265*3# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 3 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*265*4# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 5 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*265*5# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 1 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 10 GB za 30 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *150*150*5# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 3 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 10 GB za 30 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *150*150*6# i naciśnij słuchawkę
Ekstra Internet 5 GB w ofercie „Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 10 GB za 30 zł” Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *150*150*7# i naciśnij słuchawkę
Internet STRONG LTE 5 GB za 5zł Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*701# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*710# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*709# i naciśnij słuchawkę
Internet STRONG LTE 7,5 GB Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*703# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*710# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*709# i naciśnij słuchawkę
Nielimitowane rozmowy do wszystkich na 30 dni Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*270# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*270*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*270*1# i naciśnij słuchawkę
Nielimitowane rozmowy do wszystkich na 7 dni Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*271# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*271*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*271*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 250 MB na dzień Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*863# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*863*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*863*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 250 MB na próbę Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*865*9# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*865*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*865*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 500 MB Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*864# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*864*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*864*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 1GB Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*862# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*862*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*862*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 3GB Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*861# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*861*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*861*1# i naciśnij słuchawkę
Internet 6GB Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*860# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*860*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*860*1# i naciśnij słuchawkę
30 minut do wszystkich Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*842# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*842*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*842*1# i naciśnij słuchawkę
60 minut do wszystkich Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*841# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*841*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*841*1# i naciśnij słuchawkę
120 minut do wszystkich Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*840# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*840*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *100*840*1# i naciśnij słuchawkę
Pakiet 3 w 1 na próbę przez 5 dni Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*801*9# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*1# i naciśnij słuchawkę
Pakiet 4 w 1 Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*802# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*1# i naciśnij słuchawkę
Kody T-Mobile na kartę dla taryf: Happy, Nowy Tak Tak, Tak Tak HOT lub Hot
Kategoria usługi Nazwa usługi Akcja Kod
300 minut do wszystkich sieci Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *100*96*4# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *100*96*9# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *103*7# i naciśnij słuchawkę
Pakiet 3 w 1 na próbę przez 5 dni Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*801*9# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*1# i naciśnij słuchawkę
Pakiet 4 w 1 Włączenie usługi Akcja: Aktywacja Kod: *140*802# i naciśnij słuchawkę
Wyłączenie usługi Akcja: Deaktywacja Kod: *140*2# i naciśnij słuchawkę
Sprawdzenie statusu Akcja: Informacja Kod: *140*1# i naciśnij słuchawkę

Komentarze (6)

Sprenger 2023-07-25 20:14:50

Proszę podać kod do aktywacji i dezaktywacji poczty glosowej

Redakcja 2023-12-04 20:58:01
Kod dla wyłączenia poczty głosowej #002# , jeśli chodzi o kod dla włączenia poczty głosowej to *002# i oczywiście w obu przypadkach trzeba zatwierdzić słuchawką.
Alicja 2023-12-27 07:25:58
Kod #002# do wyłączenia poczty głosowej nie działa. Więc jak można wyłączyć pocztę głosową? Po zatwierdzeniu słuchawką pojawia się informacja Problem z połączeniem lub błędny kod MMI. ( 881)
Redakcja 2023-12-29 08:40:37
Kod #002# jest prawidłowy (podany na oficjalnej stronie T-Mobile). Być może ma Pani włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową” - wtedy wyłączenie poczty jest możliwe przez kontakt z BOA/BOU lub poprzez Internetowy System Obsługi.
Wojciech 2024-03-28 14:11:14
Jak wpisać gwiazdkę u góry na telefonie w kodzie ?
Redakcja WorldGSM 2024-03-29 09:04:02
Wojciech, symbol gwiazdki jest dostępny, jak z widoku literowego klawiatury przejdziesz do widoku z cyframi i symbolami. Tam odnajdziesz gwiazdkę.

Podziel się swoim zdaniem na temat kodów. Może miałeś problem z kodem, kod nie zadziałał lub brakuje kodu?

Pole jest obowiązkowe
Pole jest obowiązkowe
Dziękujemy za komentarz. Wkrótce twój komentarz zostanie zweryfikowany i opublikowany na stronie.
Napotkaliśmy problem na serwerze podczas dodawania komentarza.
Dodając komentarz zobowiązujesz się do przetrzegania regulaminu oraz zasad zdefiniowanych w polityce prywatności i polityce cookies.