Spis treści
Dział obsługi klienta (BOK) w Polsce
- 602 900 000 - infolinia dla klientów indywidualnych
- 22 413 69 96 - numer stacjonarny infolinii dla klientów indywidualnych
- 604 604 604 - infolinia dla klientów biznesowych
- *9602 - infolinia dla użytkowników T-Mobile na kartę i Mix (połączenie z numeru na kartę i Mix)
- 602 960 200 - infolinia dla użytkowników T-Mobile na kartę i Mix (połączenie z innych numerów)
Na stronie T-Mobile istnieje także możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem poprzez pozostawienie swojego numeru w dedykowanym formularzu. Dodatkowo T-Mobile oferuje też infolinię dla osób głuchych.
Dział obsługi klienta zagranicą
Numery telefonów na infolinię dla klientów T-Mobile za granicą są takie same jak w Polsce.
Internetowa obsługa klienta
- biznes@t-mobile.pl - e-mail dla klientów biznesowych
- iod@t-mobile.pl - e-mail do spraw dotyczących ochrony danych osobowych
Chat
Na stronie T-Mobile dostępny jest chat z konsultantem - działa codziennie w godz. 7-23.
Kontakt przez aplikację
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest także za pomocą aplikacji Mój T-Mobile (do ściągnięcia na App Store, Google Play). Możesz przesłać zgłoszenie za pomocą aplikacji w telefonie, bądź po zalogowaniu do serwisu Mój T-Mobile na komputerze.
Prasa i inne
pr@t-mobile.pl - kontakt dla mediów
media@t-mobile.pl - kontakt w sprawie reklamy
sponsoring@t-mobile.pl - kontakt w sprawie sponsoringu
Dane spółki
Adres:
T‑Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12,
02-674 Warszawa
Centrala: (22)413 60 00
REGON: 011417295
NIP: 526-10-40-567
Kapitał zakładowy: 471.000.000,00 PLN
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jaki jest koszt połączenia z infolinią T-Mobile?
Koszt połączenia z infolinią T-Mobile zależy od oferty, z jakiej korzystasz i wynosi od 0,29 do 0,77 zł/minutę.
Jak sprawdzić, jaką mam ofertę w T-Mobile?
Aby sprawdzić, z jakiej oferty korzystasz w T-Mobile, wpisz kod *100# i zatwierdź zieloną słuchawką. Swoją taryfę możesz też sprawdzić w aplikacji Mój T-Mobile.
W jakich godzinach pracują konsultanci T-Mobile znający język migowy?
Tłumacze języka migowego na infolinii dla osób głuchych pracują w godz. 8-20 od poniedziałku do piątku.
Jaki jest e-mail do Biura Obsługi Klienta T-Mobile?
Niestety T-Mobile nie podaje e-maila do kontaktu dla klientów indywidualnych. Dla klientów biznesowych jest to adres biznes@t-mobile.pl. Dla osób kontaktujących się w sprawie RODO iod@t-mobile.pl.
Komentarze
Podziel się swoim zdaniem na temat kontaktu z infolonia operatora. Znalazłaś/eś inny kontakt z operatorem? Napisz w komentarzu.